måndag, april 21, 2008

Babbel

Nå, vad har hänt sen sist? Jag har rört om i grytan, på mitt förrförra jobb. Känns skönt att vara arg utan att bli psychobitch och kunna formulera en vettig text om det.

Solen har skinit. Och det ska den fortsätta göra.

Jag har skickat blommor till en gammal släkting som fyllde år. Det är nåt med det som gör mig så ledsen. En öm punkt.

Är trött på jobbet idag, fast jag knappt varit där (har varit på kurs). Det där går verkligen upp och ned, jämna dar ojämna veckor.

2 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Dom är här nu från Skolverket och granska oss. Ja, alla utom oss på fritids. Vad fan är det för djävla skit?

22 april 2008 kl. 08:20  
Blogger Ke.Li said...

Hur liten är världen när jag upptäcker att det är Leif A dom är här och granskar oss!

22 april 2008 kl. 10:15  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker