torsdag, juli 12, 2007

Den rätta känslan

Jag ska ha mer semester sen, nu sitter jag har på min stol och markerar att jag "jobbar" i två veckor. Jag hade urspunglingen en tanke om att dra iväg alldeles själv i nästa semesteromgång och hade ögat på Italien och Ryanair. Jag hade tänkt boka, men väntade på att den rätta bokningskänslan skulle infinna sig. Det här att "nu kör jag". Den har inte riktigt infunnit sig. Men nu börjar det som var superbilligt stiga i pris och alla boendeformer är uppbokade så här en dryg vecka innan. Så - ändrade planer. Grilla hos syrran i Värmland istället kanske! Inte fel. Lite billigare också.

I dag är jag helt klart krasslig, vaknade med ont i halsen. Eftersom jag har väldig respekt för rön om halsont och träning så tog jag inte cykeln i dag. Det är lite trist. För jag hade bestämt att jag skulle det. Jag gillar inte när det inte blir som jag har bestämt.

Jaha nu regnar det. Och jag fryser om fötterna. Det blir man ju inte mindre krasslig av. Ähhhh.
eXTReMe Tracker