onsdag, juli 04, 2007

Out and about

Elafonissi.

Chania.


Samariaravinen.



I måndags var vi på världens ballaste cruise. I går åkte jag och mamma till Samariaravien och gick den 17 km långa sträckan. I dag är jag mör! Blir superstel när jag sitter ned en stund och reser mig som en gammal tant. Men badet efteråt i det mest kristallklara och turkosblå vatten jag sett var värt hela vandringen!

I dag har vi varit Chania, en mysig stad, och vid stranden Elafonissi. Helt otroligt det med. Långgrunt, klart turostblått vatten. Bergen i bakgrunden.

Jag prövade på att köra bil själv också! Bil i Grekland! På supersmala slingirga bersvägar där man har en bergvägg på ena sidan och ett stup på den andra. Och folk kör som om de var trötta på livet.

Det är kö, gotta go!

Etiketter:

eXTReMe Tracker