torsdag, november 02, 2006

Jag är en Michelingubbe

Hej mitt vinterland! Vad mycket mysigare vinter är när man för en gångs skull ser till att vara ordentlgit påbyltad. Igår på lunchen skulle jag ut och få lite luft och köpa en present till min syster som snart fyller år. Men så kom H&M emellan och det med besked. Min planekonomi took a serious hit, jag släppte loss som i gamla tider på Torp. Det var kul och faktsikt inte helt onödvändigt. Jag köper sällan kläder. Och nu har jag ju lärt mig att skeppa iväg sånt jag inte använder längre, då finns det ju knappt några hinder ivägen.

I backen på väg hem till mitt hus igår kväll var det en gumma som stöp, men det gick bra. Man får vara glad för att man kommer ut och hem hel och hållen och i någorlunda tid när det är som det är. Jag tänker på mitt (och brorsans) tåg imorgon, det får inte bli nåt mackel med det. Det bara måste funka.
eXTReMe Tracker