tisdag, november 14, 2006

Men det var väl själva faaaaan!

Osannolik "konflikt" exploderade i min telefon igår. Jag chockades närmast över min egen tafatthet, min förmåga att kunna kommunicera tydligt var som bortblåst. Det tål att funderas över. Inte nån kul upplevesle att se sig sjäv förvandlas till en stammande mes.

Jag har väl kommit fram till att det måste berott på att kontrahenten i fråga var så jävla långt över gränsen i det här fallet så det finlir jag var inställd på var helt kört. Så här var det , i korthet - min chef har slutat och förstår inte att h*n inte längre kan göra anspråk på min arbetstid. För de flesta personer är detta självklart, men inte här inte ... Jag fick ta emot uttryckliga order per telefon. Realitycheck någon?

Jag fick verkligen inte rätsida på situationen. Läskigt. Jag vet att det låter luddigt, men jag vill/kan inte gå in närmare på det som hände. Jag har lagt en massa energi på att bearbeta och lämna det inträffade. Men jag är på spänn, för det finns inte mycket som tyder på att det är slut här. Men nu måste jag vara tydligare. Om det nu spelar någon roll vad jag säger.
eXTReMe Tracker